کارگاه آموزشی صادرات صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برگزاری کارگاه آموزشی صادرات صنایع‌دستی با همکاری پلتفرم آرت فارست به‌صورت مجازی برای علاقه‌مندان از سراسر کشور خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی امروز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این کارگاه صنایع‌دستی با تدریس دکتر مصطفی براتیان عضو اتاق بازرگانی ایران و ازبکستان، عضو انجمن تخصصی طلا و جواهر ازبکستان، عضو انجمن صنفی گوهرسنگ ایران و مسئول موزه تخصصی سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی استان با همکاری پلتفرم آرت فارست به‌صورت ملی برگزار شد و علاقه‌مندان از سراسر کشور به‌صورت مجازی در این کارگاه شرکت کردند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این کارگاه تجربیات درزمینه ارتباط با کشورهای همسایه، نحوه خروج کالا از ایران و موفق‌ترین راه‌های ارتباط با کشورهای هدف مطرح شد.

او افزود: هدف از برگزاری کارگاه‌های صادرات برای صنعتگران توانمند و فعال صنایع‌دستی استان، دستیابی به بازارهای جهانی است که در این صورت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی با افزایش صادرات می‌تواند جایگزین مناسب برای نفت و ارزآوری برای کشور باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha