زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست

دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد گفت: زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست و باید برای معرفی آن به جهانیان بیشتر تلاش کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، زوراب پولولیکاشویلی در جریان بازدید از غرفه استان زنجان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و صنایع وابسته همراه با معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار زنجان روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ اظهار کرد: زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست و باید برای معرفی آن به جهانیان بیشتر تلاش کرد و باید این ظرفیت‌ها را در عرصه‌های گردشگری و صنایع دستی شناسایی و در جذب گردشگر از آن بهره برد.

زنجان در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ظرفیت‌های بی‌نظیری را داراست


دبیرکل سازمان جهانی گردشگری ملل متحد افزود: در کشور ایران و به ویژه در شمال غرب این کشور با توجه به تنوع آب و هوایی، ادیان، گویش‌ها و فرهنگ که این منطقه دارد آثار تاریخی و انواع مختلف گردشگری و رشته‌های متنوع صنایع‌دستی را دارد که با معرفی آن‌ها می‌توان‏ به‌شناساندن آن به جهانیان کمک کرد.

او گفت: امروز در این غرفه من آثار بسیار ارزشمندی را از سه حوزه مختلف مشاهده کردم که بسیار جالب و باارزش بودند و باید اهتمام بیشتری برای معرفی آن‌ها در سطح بین‌الملل انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha