گردشگری می‌تواند درآمدزاترین صنعت کشور باشد/ رضایت حداکثری گردشگران داخلی و خارجی از واحدهای اقامتی آذربایجان‌شرقی

رئیس جامعه هتل‌داران صنعت گردشگری را دارای ظرفیتی کم‌نظیر در حوزه درآمدزایی و تبدیل به اقتصاد مرجع عنوان کرد.

به‌گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان آذربایجان شرقی، جمشید حمزه‌زاده امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه ضمن اشاره به ظرفیت‌های ایران و استان آذربایجان‌شرقی در حوزه گردشگری بیان داشت: صنعت گردشگری یکی از اصلی‌ترین راه‌های درآمدزایی در جهان است. در ایران نیز گردشگری می‌تواند درآمدزاترین صنعت کشور باشد و این باید به یک باور عمومی تبدیل شود.

رئیس جامعه هتل‌داران ادامه داد: لازم است تا برای بهره‌مندی هرچه بیشتر از غنا و جاذبه‌های گردشگری خطه آذربایجان، از داشته‌ها و ظرفیت‌های خود در حوزه گردشگری استانی نهایت استفاده را داشته باشیم.

او گفت: نیازسنجی در احداث واحدهای اقامتی موضوعی بسیار حائز اهمیت است که در اغلب نقاط مختلف کشور رعایت نمی‌شود اما این موضوع به خوبی در آذربایجان شرقی نهادینه شده و براساس نیازها و امکانات موجود در شهرستان‌ها واحدهای اقامتی توسط سرمایه‌گذاران احداث می‌شوند.

حمزه‌زاده اظهار داشت: ارتقاء کیفیت و ارائه خدمات براساس استانداردها از مهم‌ترین مؤلفه‌های واحدهای اقامتی است که آذربایجان شرقی در این موضوع از استان‌های پیشگام است و به دنبال ارائه خدمات مطلوب، خوشبختانه شاهد رضایت حداکثری گردشگران داخلی و خارجی از واحدهای اقامتی استان هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112301505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha