ارائه ظرفیت‌های گردشگری همدان در مهمترین رویداد گردشگری کشور

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: همدان با محوریت معرفی شهرهای جهانی ملایر و لالجین در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران حضور یافت و ظرفیت‌های گردشگری استان را در مهمترین رویداد گردشگری کشور ارائه کرده است.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، محسن معصوم علیزاده روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ همزمان با آغاز به کار هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های گردشگری مختص فعالان گردشگری افتتاح شد که در آغاز به کار با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان افزود: این نمایشگاه با رویکرد گردشگری سبز و رویدادهای گردشگری از ۲۳ بهمن‌ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. 

او با بیان اینکه استان همدان در این رویداد فرهنگی با تم ثبت جهانی در سالن شماره ۲۷ حضور دارد، تصریح کرد: در این نمایشگاه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان به همت این اداره‌کل و با همکاری شهرداری همدان، لالجین، ملایر، نهاوند، شرکت سیاحتی علیصدر مجموعه تفریحی توریستی گنج‌نامه و نمایندگان دفاتر خدمات مسافرتی، جامعه هتل‌داران، بوگردی ها، راهنمایان گردشگری و فعالان بخش خصوصی گردشگری استان در فضایی به مساحت ۷۰۰مترمربع معرفی می‌شود. 

در نمایشگاه گردشگری امسال بخش‌های مختلف خصوصی همچون آژانس‌ها مسافرتی، بوم گردی، هتل‌ها و واحدهای پذیرایی، شهرداری‌های شهرستان ها، فضاهایی را برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری و میراث فرهنگی و صنایع دستی خود  اختصاص داده‌اند

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از ۲۳ تا ۲۶ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha