اقدامات آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری با ترکیه قابل تقدیر است

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اقداماتی که آذربایجان غربی برای توسعه گردشگری با کشورهای هم‌مرز به‌ویژه ترکیه انجام داده قابل تقدیر است.

مسلم شجاعی، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در گفت‌وگو با خبرنگار میراث آریا اظهار کرد: در نمایشگاه امسال تعداد از مدیران تورساب‌های ترکیه از پنج استان حضور دارند که دعوت از آنها توسط آذربایجان غربی انجام شده و همین موضوع نشان‌دهنده روند رو به رشد تعاملات و همکاری‌ها است.

او افزود: همچنین معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی جلسات مختلفی را در حوزه بازاریابی B۲B در بازارهای هدف کشورهای خارجی و توسعه گردشگری سلامت انجام داده که فرصت خوبی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.

مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: امسال نمایشگاه به‌نسبت سال‌های گذشته رنگ و بوی گردشگری به خود گرفته است و ۲۰ سالن با مساحت هفت هکتار پذیرای فعالان گردشگری سطح کشور هستند.

شجاعی تصریح کرد: در نمایشگاه امسال همچنین شرکت‌های گردشگری از کشورهای روسیه، ترکیه، مالزی، اندوزی، ونزوئلا، تایلند، ازبکستان، ویتنام، تاجیکستان، زیمبابوه، تانزانیا و سریلانکا حضور دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha