تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری لرستان فرصت مناسبی برای سرمایه‌گذاران است

مدیر عامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ایران گفت: تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری لرستان، فرصت بسیار مناسب و خوبی برای سرمایه‌گذاران در این حوزه است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی ، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان، رضا هادی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در جریان بازدید از غرفه لرستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران افزود: این بسته‌های سرمایه‌گذاری با هدف توسعه گردشگری می‌توانند علاوه بر توسعه این صنعت در لرستان، زمینه خوبی برای حضور سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به این حوزه باشد.

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی ایران در نشست با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی لرستان، با اشاره به موضوع ثبت جهانی دره‌خرم‌آباد اظهار امیدواری کرد: این اتفاق می‌تواند باعث رونق و توسعه هرچه بیشتر لرستان شود.

او در ادامه از تهیه بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری برای نخستین بار توسط اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان ابراز رضایت کرد و افزود: امیدواریم با این اقدام مهم، هرچه بیشتر شاهد رونق گردشگری در استان لرستان باشیم‌.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با هیات همراه ضمن بازدید از غرفه لرستان از فضاسازی و معرفی ظرفیت‌های گردشگری این استان ابراز رضایت کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha