بازدید مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی از غرفه استان در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی در غرفه خراسان رضوی نمایشگاه گردشگری تهران حضور یافته و از اهتمام خراسان رضوی در معرفی ظرفیت‌های زیارتی و گردشگری این استان قدردانی کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مهدی برامکی امروز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۲  در این بازدید به حضور شهرداری‌های استان در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: شهرداری‌های نیشابور، تربت حیدریه، فریمان، بردسکن، خلیل آباد، فرهادگردو بایگ در این نمایشگاه نشان‌دهنده توجه شوراهای اسلامی و شهرداری های این شهرهای استان به نقش گردشگری در توسعه اقتصادی است.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان رضوی ادامه داد: در این نمایشگاه علاوه بر معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری، فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری نیز ارائه شده است.

برامکی تصریح کرد: غرفه خراسان رضوی به گونه‌ای طراحی شده که به خوبی نمایانگر زیارتی بودن استان است.

او در این بازدید با اعضای شورای اسلامی شهرها و شهرداران شهرهایی که در این نمایشگاه حضور یافته‌اند دیدار و گفت‌وگو کرد.

برامکی یادآور شد: موسسه توسعه گردشگری شهرداری‌های استان به عنوان محور و هماهنگ‌کننده شهرداری‌های استان نقش بسزایی را برای حضور شهرداری‌ها در این نمایشگاه داشته است.

 از غرفه‌های خراسان رضوی در حوزه گردشگری سلامت، زیرساخت های اقامتی، حمل و نقل، دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری و شهرداری‌های خراسان رضوی و گوهر سنگ ها (شهرجهانی گوهرسنگ‌ها) بازدید کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری در حال برگزاری است.

غرفه خراسان رضوی در سالن B۳۸ ‌ پذیرای بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha