مشهد الگوی توسعه گردشگری ورودی 

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: مشهد به عنوان الگوی توسعه گردشگر خارجی ورودی معرفی می‌شود.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، یوسف بیدخوری در دومین سمپوزیوم گردشگری و سرمایه‌گذاری سبز که امروز سه‌شنبه ۲۳ بهمن ماه در حاشیه نمایشگاه گردشگری تهران برگزار شد، با اشاره به اهمیت بهره برداری از  ظرفیت‌های گردشگری اظهار کرد: باید شرایط را فراهم کنیم که از جاذبه گردشگری بتوانیم کسب درآمد کنیم. 

معاون گردشگری خراسان رضوی با اشاره به گردشگری زیارت اظهار کرد: گردشگری زیارت عنوان قدیمی‌ترین و آسان‌ترین نوع گردشگری است که مشخصه و ویژگی‌های گردشگری خراسان رضوی و به ویژه مشهد این نوع گردشگری است. 

او ادامه داد: با توجه به تعداد و تنوع  بالای واحدهای اقامتی و با توجه به کیفیت بالای ارائه خدمات هتلی و اقامتی و رقابتی شدن ارائه خدمات در ابن واحدها آمادگی لازم برای پذیرش هرگونه مهمان خارجی وجود دارد. 

بیدخوری تاکید کرد: از چند سال اخیر آموزش‌های حرفه‌ای و مهارتی در حوزه ارائه خدمات در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی شروع شده است. 

او تصریح کرد: در حال حاضر استان خراسان رضوی ظرفیت پذیرش ۲۲۰هزار نفر شب اقامت را دارد. 

معاون گردشگری خراسان رضوی گفت: با توجه به فراهم بودن امکانات، ظرفیت‌ها و زیر ساخت‌های لازم در این استان است، مشهد به عنوان الگوی توسعه گردشگر خارجی ورودی معرفی می‌شود. 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری در حال برگزاری است. 

غرفه خراسان رضوی در سالن B۳۸ پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha