رونمایی از کتابچه معرفی جاذبه‌های گردشگری کردستان به ۵ زبان خارجی

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و استاندار کردستان، کتابچه‌ مربوط به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان به پنج زبان روسی، چینی، کردی، عربی و انگلیسی رونمایی شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کردستان، علی طلوعی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در حاشیه بازدید از  غرفه استان کردستان در سالن ۸ و ۹ در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌وابسته تهران که با همراهی استاندار کردستان انجام شد، از کتابچه‌ مربوط به معرفی جاذبه‌های گردشگری استان کردستان به پنج زبان روسی، چینی، کردی، عربی و انگلیسی رونمایی کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان با بیان اینکه این کتاب یکی از بدیهی‌ترین نیازمندی‌ها برای عموم گردشگران داخلی و خارجی است، گفت: رونمایی از این کتاب امری  مهم و گامی بزرگ و ارزشمند در راستای توسعه گردشگری استان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث‌فرهنگی و استاندار کردستان در ادامه با همراهی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از بخش‌های متعدد غرفه استان در این رویداد فرهنگی، بازدید و با فعالان این حوزه به بحث و گفت‌وگو پرداختند.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته تهران روز دوشنبه ۲۳ بهمن‌ماه سال‌جاری افتتاح و به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ادامه دارد و غرفه استان کردستان در سالن ۸ و ۹ و در فضایی به مساحت ۲۷۲ متر مربع آماده بازدید مهمانان و گردشگران داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112401622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha