روز پرکار سیستان و بلوچستان در افتتاحیه هفدهمین نمایشگاه گردشگری

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: غرفه استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری روز پرکار و پرترافیکی را در افتتاحیه نمایشگاه پشت سرگذاشت.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان،رضا گنجعلی بیست وسوم بهمن‌ماه اظهار کرد: غرفه استان در سالن شماره ۸ نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده که با حضور جدی همکاران اداره کل و بخش خصوصی و فعالان حوزه گردشگری استان روز پرکاری را در افتتاحیه نمایشگاه پشت سر گذاشت و تعداد زیادی از مردم و مسئولان و بازدید کنندگان از توانمندی های سیستان و بلوچستان از نزدیک آشنا شدند.

او ادامه داد: یکی از بخش‌های مهم این روز، حضور چشمگیر گردشگران سراسر ایران و کشورهای خارجی بود که با حضور در غرفه یا از تجربیات خوش سفر به استان تعریف کردند و یا علاقه‌مندی شان به حضور در سیستان و بلوچستان را ابراز داشتند.

به گفته گنجعلی، خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی از جمله شبکه ۱۴ ترکیه و بلاگرها و فعالان مجازی حوزه گردشگری نیز بازدید از غرفه این استان را جزو اولویت‌های خود قرار داده بودند که جای خرسندی دارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: در روز افتتاحیه نمایشگاه، علی دارابی قائم مقام وزیر و معاون میراث‌فرهنگی وزارت میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان، معین‌الدین سعیدی نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی، محمدامیر براهویی شهردار کلانشهر زاهدان و محمدرضا واعظی پور مدیر اجرایی منطقه آزاد سیستان از غرفه استان بازدید کردند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501678

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha