دوره آموزشی گردشگری کشاورزی در حاشیه‌ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد

رئیس اداره سرمایه‌گذاری گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی جهت آشنایی با مفاهیم گردشگری و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد مراکز گردشگری کشاورزی و چگونگی اخذ مجوز می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت و توسعه داشته باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گیلان، زهرا جهانی با اعلام این خبر اظهار کرد: گردشگری کشاورزی یکی از مولفه‌های مهم گردشگری بوده که از جذابیت و قابلیت زیادی برخوردار است. 

رئیس اداره سرمایه‌گذاری استان گیلان افزود: این کارگاه آموزشی با همکاری معاونت گردشگری و حضور روشن بابائی همتی عضو هیات علمی دانشگاه گیلان، به تشریح ابعاد گردشگری کشاورزی در محل برگزاری همایش‌های علمی نمایشگاه بین‌المللی گردشگری برگزار شد.

او بیان کرد: گیلان به لحاظ تنوع محصولات کشاورزی و باغی از ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که می‌تواند مورد توجه گردشگران قرار گیرد. 

جهانی ادامه داد: تنوع و فراوانی این محصولات در گستره استان و برداشت در فصول مختلف از امتیازات ویژه گردشگری کشاورزی گیلان است که می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند. 

رئیس اداره سرمایه‌گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی استان گیلان گفت تصریح کرد: در سالیان اخیر نگاه به این حوزه با برگزاری جشنواره‌های فصلی برداشت محصولات کشاورزی در استان گیلان مورد توجه قرار گرفته است که با اقبال بسیار خوب گردشگران همراه شده است.

او  گفت: برگزاری این دوره‌های آموزشی جهت آشنایی با مفاهیم گردشگری و سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد مراکز گردشگری کشاورزی و چگونگی اخذ مجوز می‌تواند تاثیر زیادی در پیشرفت و توسعه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha