گردشگری اولویت دستگاه‌های اجرایی همدان باشد

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان گفت: گردشگری باید اولویت همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، حمید بادامی‌نجات در دومین روز از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران و در حاشیه بازدید از غرفه استان همدان، بیان کرد: این نمایشگاه یکی از رویدادهای خوب در حوزه گردشگری و بهترین فرصت برای معرفی ظرفیت‌های همدان است. 

وی با اشاره به اینکه امسال غرفه استان بسیار خوب طراحی شده که نشان‌ از برنامه‌ریزی دارد،‌ افزود: امیدواریم از جنبه محتوایی نیز به مرحله مطلوب برسیم تا از ظرفیت‌های گردشگری همدان بهترین بهره را ببریم. 

بادامی‌نجات با تاکید بر اینکه گردشگری اولویت اول همدان است، تصریح کرد: همدان ظرفیت‌های زیادی در صنعت گردشگری دارد بنابراین گردشگری باید اولویت همه دستگاه‌های اجرایی باشد.

رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری، مالی و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان‌، ادامه داد: در زمینه 
جذب و ماندگاری گردشگر باید فرهنگ‌سازی انجام دهیم و مردم به تاثیر مثبت این موضوع پی ببرند. 

وی با اشاره به اینکه در ابتدا باید همدانی‌ها بپذیرند که گردشگری اولویت اول همدان است و سپس این موضوع را به دیگران ثابت کنیم، گفت: گردشگری همدان رو به جلو حرکت می‌کند و این روند باید ادامه‌ داشته باشد. 

بادامی‌نجات در پایان بر لزوم جذب سرمایه‌گذار در حوزه گردشگری همدان تاکید کرد و افزود: مجموعه‌های مرتبط باید بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه و عرضه کنند تا در این زمینه بیش از پیش موفق شویم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha