رونمایی از انیمیشن موزیکال گردشگری کودک در عرفه نمایشگاهی فارس

انیمیشن موزیکال گردشگری کودک با حضور طلوعی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی، هادی مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایران‌گردی و جهانگردی همچنین مدیرکل میراث فرهنگی میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس طی مراسمی رونمایی شد. 

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی گفت: انیمیشن موزیکال گردشگری کودک با عنوان فسقلی‌های جهانگرد رونمایی شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس افزود: این انیمیشن با زیرنویس فارسی ویژه کودکان عادی و ناشنوا رده سنی ۵ تا ۹ سال به مدت زمان ۸دقیقه است. 

ثابت اقلیدی با اشاره به اینکه طبق برنامه ریزی رونمایی از ۱۴ طرح تخصصی گردشگری فارس در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران پیش بینی شده است گفت: در زمان برگزاری نمایشگاه گردشگری تهران کمپین گردشگری زیارت «مثلت نور»، بسته ‌های سفر وتورهای عشایری با هماهنگی و توافق انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری کشور، رونمایی از ضوابط و مقررات تورهای عشایری، رونمایی از پکیج تور عشایری با توافق استان‌های خوزستان، لرستان و کهکیلویه و بویراحمد و همچنین رونمایی از طرح گردشگری کودک و آکادمی گردشگری خوراک از برنامه‌های قابل اجرا در نمایشگاه است. 

او به استقبال چشمگیر بازدیدکنندگان از غرفه فارس در این نمایشگاه تخصصی اشاره کرد و افزود: عرفه فارس با متراژ نزدیک به هزار متر مربع یکی از بزرگ‌ترین عرفه‌های نمایشگاه است که با طراحی فاخر و تولید محتوا تاثیر گذار به نمایش محصولات و جاذبه‌های گردشگری استان خواهد پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501700

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha