چهره واقعی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه تهران به نمایش گذاشته شد

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه‌ اجتماعی گفت: غرفه سیستان و بلوچستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری موفق شد تا چهره واقعی این استان را به خوبی به همه مردم نشان دهد.

به گزارش میراث آریا به نقل از  روابط عمومی اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و لوچستان، محمد چکشیان در بازدید از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران اظهار کرد: سیستان وبلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که هنوز نتوانسته ایم این قابلیت‌ها ها و توانمندی‌ها را به خوبی معرفی کنیم.  

معاون فرهنگی واجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اما اتفاقی که در غرفه سیستان و بلوچستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی تهران انجام شده بسیار ارزشمند است و قرار گرفتن تنوع محصولات صنایع‌دستی و سفال‌گری های زیبا، محصولات کشاورزی و میوه‌های کمیاب و غذاهای بومی محلی در کنار یکدیگر و نمایشی که از سیستان وبلوچستان نشان می‌دهد نقش بسیار تعیین کننده ای در معرفی استان و ظرفیت های آن دارد و چهره واقعی سیستان وبلوچستان را با تنوع گوناگون خود نشان می‌دهد.  

او تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری چنین نمایشگاه ها و اقدامات بتوان خدمت‌رسانی بیشتری به مردم عزیز و غیرتمند سیستان وبلوچستان ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha