حضور صنعتگران صنایع‌دستی استان گلستان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از حضور صنعتگران فعال صنایع‌دستی در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران از ۲۳ بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران گشایش یافت و تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد و غرفه استان گلستان که در سالن هفت واقع ‌شده است از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ بعدازظهر میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری این رویداد ملی، صنعتگران همیشه درصحنه حوزه صنایع‌دستی استان گلستان در کنار فعالان صنعت گردشگری استان حاضر شدند و به‌صورت ورکشاپ نیز به تولید محصول پرداختند که این امر با استقبال مناسب بازدیدکنندگان بخش نمایشگاهی استان گلستان مواجه شده است.

او افزود: قوم ترکمن نیز با برپایی آلاچیق و ارائه صنایع‌دستی، سوغات و آداب‌ورسوم قوم ترکمن بستر مناسب به نمایش گذاشتن فرهنگ و پیشینه این قوم را در این نمایشگاه مهیا کرده است.

حاجی‌ابراهیمی بیان کرد: معرفی فرهنگ، پیشینه تاریخی، صنایع‌دستی اقوام مختلف استان، بازاریابی و تجاری‌سازی محصولات صنایع‌دستی و نحوه ارتباط صنعتگران با تجار و سرمایه‌گذاران حاضر در این رویداد ملی ازجمله اهداف حضور فعالان صنایع‌دستی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha