ایلام، دروازه‌ای به سوی رونق اقتصادی است/ نمایشگاه بین‌المللی فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های استان است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام گفت: شرکت در نمایشگاه‌های بین‌المللی فرصتی مناسب جهت ارتقاء توانمندی‌ها در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی و گردشگری هر منطقه است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی مدیرکل استان امروز ۲۵ بهمن‌ماه درحاشیه سومین روز از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، با اشاره به کسب نشان ملی و جغرافیایی فعلی از صنایع دستی استان ایلام در دولت سیزدهم، عنوان کرد: حضور در این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی و ارتقای توانمندی‌های استان در زمینه‌های ملی و بین‌المللی است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: این نمایشگاه بستری مناسب برای تبادل تجربیات و ایده‌ها بین فعالان حوزه صنایع‌دستی و گردشگری و همچنین رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در این بخش است.

شریفی تصریح کرد: استان ایلام با دارا بودن جاذبه‌های گردشگری متنوع و منحصر به فرد، می‌تواند به عنوان مقصدی جذاب برای گردشگران داخلی و خارجی تبدیل شود.

او ابراز امیدواری کرد که حضور استان ایلام در این نمایشگاه به معرفی هر چه بهتر ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری استان به دنیا کمک کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha