۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران عرضه شد

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منایع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد: ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است، عرضه شد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، احسان محمدی چهارشنبه ۲۵بهمن۱۴۰۲ در حاشیه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران که در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است؛ اظهار کرد: مازندران امسال در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران حضوری برجسته دارد و فرصت‌ها و بسته‌های متنوع و متعدد سرمایه‌گذاری در مازندران به متقاضیان معرفی می‌شود.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منایع منابع اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: علاوه بر ۱۰ بسته سرمایه‌گذاری، ۱۶۰ فرصت سرمایه‌گذاری نیز در قالب طرح‌های پیشنهادی از سوی دستگاه‌هایی مانند شرکت آب‌منطقه‌ای و شهرداری‌های مازندران آماده واگذاری است که در میز خدمت سرمایه‌گذاری مازندران به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود.

محمدی تصریح کرد:: در سالن بزرگ مازندران که با مساحت ۵۰۰ متر مربع و فضاسازی منحصربه‌فرد طراحی و اجرا شده، علاوه بر بخش‌های متعدد معرفی فرصت‌ها و ظرفیت‌های میراثی، گردشگری و صنایع دستی و ایجاد تالار گفتمان و کارگاهای آموزشی، میز خدمت سرمایه‌گذاری نیز در فضای مستقل برای برگزاری نشست‌های تخصصی گفت‌وگو با سرمایه‌گذاران ایجاد شده که بسته‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان در این فضا برای متقاضیان سرمایه‌گذاری عرضه شده است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران به ۱۰ بسته شاخص سرمایه‌گذاری گردشگری استان شامل پروژه‌های نیمه‌تمام اعم از هتل‌های بزرگ در حال ساخت که دارای مجوز هستند اشاره کرد و افزود: بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران علاقمند می‌توانند برای تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها مشارکت کنند.

غرفه مازندران در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته که در سالن شماره ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری برپا می‌شود میزبان علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha