گردشگری سبز در کشور رونق می‌یابد/ پرنده‌نگری جاذبه‌ گردشگری است

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: گردشگری سبز یکی از شاخه‌های مهم گردشگری است و این نوع از گردشگری با توجه به تعاملی که با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم رونق می‌یابد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، علی سلاجقه امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در این بازدید از غرفه‌های مختلف نمایشگاه بازدید کرد و با تعدادی از شرکت‌کنندگان در این دوره از نمایشگاه گفت و گو کرد.

او در سالن ۷ حضور یافت و ضمن بازدید از غرفه‌های متعلق به استان‌های مازندران و گیلان بر توسعه گردشگری با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست تاکید کرد.

سلاجقه در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خوشبختانه سازمان محیط‌زیست با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی دارد و در همین راستا، موضوع گردشگری سبز را با همکاری دو دستگاه جلو می‌بریم.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست ادامه داد: خوشبختانه آیین‌نامه طبیعت‌گردی ابلاغ شده و مشکلی برای اجرای تورهای طبیعت‌گردی وجود ندارد.

او همچنین از پرنده‌نگری به‌عنوان یک جاذبه مهم گردشگری نام برد و افزود: پرنده‌نگری مورد علاقه گردشگران است در استان‌های شمالی کشور، پرنده‌نگری اجرا می‌شود.

سلاجقه خاطرنشان کرد: به طور حتم گردشگری باید همراه با حفظ منابع طبیعی و محیط‌زیست باشد که در این باره همکاری و هماهنگی بسیار خوبی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی داریم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha