ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر سلامت به کشور در ۱۰ ماهه سال جاری/ رایزن سلامت در سفارتخانه‌های ایران مستقر می‌شود/ افزایش ۲ برابری مراکز گردشگری سلامت در دولت سیزدهم

وزیر بهداشت از استقرار رایزن‌های سلامت در سفارتخانه‌های کشورمان با هدف ساماندهی و جذب گردشگران سلامت از کشورهای گوناگون خبر داد.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، بهرام عین‌الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌ها و غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

وزیر بهداشت با همراهی علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی در بازدید از هفدهمین نمایشگاه گردشگری تهران با تعدادی از فعالان گردشگری سلامت و شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه گفت وگو کرد.

او در حاشیه این بازدید و در گفت و گو با میراث آریا از ورود یک میلیون و ۲۰۰ هزار گردشگر سلامت به کشور در ۱۰ ماهه سال جاری خبر داد و افزود: گردشگران  سلامت از ۶۰ کشور برای درمان به ایران می‌آیند.

وزیر بهداشت ادامه داد: اکنون موضوع گردشگری سلامت به سفارتخانه‌ها سپرده شده است و رایزن‌های سلامت این امور را انجام می‌دهند.

او گفت: اولین رایزن سلامت هفته آینده در سفارت ایران در بغداد مستقر خواهد شد.

عین‌الهی همچنین با اشاره به تلاش‌های دولت سیزدهم در حوزه گردشگری سلامت خاطرنشان کرد: تعداد مراکز گردشگری سلامت در دولت سیزدهم از ۱۳۰ مرکز به ۲۸۰ مرکز افزایش پیدا کرده که رشد بیش از دوبرابر را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha