غرفه استان خراسان رضوی امام رضایی طراحی شده است

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: غرفه استان خراسان رضوی امام رضایی طراحی شده و طرح این غرفه به گونه‌ ای است که دل بازدید کننده را پیش امام رضا (ع) می‌برد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی علی اصغر شالبافیان امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه خراسان رضوی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته تهران با بیان این مطلب افزود: استان خراسان رضوی علاوه بر ارائه فرصت‌ها و بسته‌های سرمایه‌گذاری، موافقت اصولی‌های «بی نام» برای بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه و عرضه کرده که اقدامی بسیار شایسته است.

معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  ادامه داد: نمایشگاه امسال متنوع و با استقبال خوب بخش خصوصی استان‌ها مواجه شده و غرفه استان خراسان رضوی نیز مانند هر سال با تنوع حضور پیدا کرده است.

او با بیان این‌که استان خراسان رضوی بسته‌های سرمایه گذاری متنوعی را ارائه کرده است، افزود: هم‌چنین موافقت اصولی‌های«بی نام» برای بسته‌های سرمایه گذاری تهیه و عرضه کرده‌اند که اقدامی بسیار شایسته است و از این اقدام ارزشمند تشکر می کنم.

شالبافیان یادآور شد: علاوه بر این خراسان رضوی ظرفیت‌های حوزه صنایع‌دستی و شهرداری ها را در کنار گردشگری قرار داده است.

او درباره طراحی غرفه خراسان رضوی گفت: غرفه استان خراسان رضوی امام رضایی طراحی شده است و طرح این غرفه به گونه‌است که دل بازدید کننده را پیش امام رضا (ع) می‌برد.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته ۱۴۰۲ از ۲۳ الی ۲۶ بهمن ماه جاری در حال برگزاری است.

غرفه خراسان رضوی در سالن B۳۸ ‌ پذیرای بازدید کنندگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha