ارائه ۷ فرصت بی‌نام سرمایه‌گذاری گردشگری همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان از معرفی ۷ فرصت سرمایه گذاری بی نام همدان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ وابسته خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی همدان، علیرضا قاسمی صبح امروز ۲۵ بهمن ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: هفت فرصت بی‌نام برای سرمایه‌گذاری در استان همدان صادر شده است که آماده ارائه به سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و علاقه‌مند به احداث تأسیسات گردشگری است.  

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت : در غرفه همدان در سالن ۲۷ میزبان سرمایه‌گذران در بخش گردشگری هستیم. 

به گفته قاسمی این بسته ها در مورد مناطق نمونه گردشگری سد اکباتان، حیدره و تاریکدره همدان، تپه قلندرسیاه تویسرکان، تپه ابوذر نهاوند، سد کلان ملایر و سد شیرین سو کبودرآهنگ تدوین و در اختیار متقاضیان در حال  قرار گرفتن است.

این مسئول با بیان اینکه گردشگری، صنعتی فرابخشی است و برای صدور مجوزهای فعالیت نیاز به همکاری ادارات مختلف دارد، حمایت از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را جزو اقدامات ضروری برای توسعه این صنعت در استان همدان و رونق اقتصاد و درآمدزایی در این حوزه عنوان کرد.

معاون  سرمایه‌گذاری همدان با بیان اینکه تمرکز بر فرصت‌های سرمایه‌گذاری مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال برای استان همدان به‌شمار می‌رود، افزود: استان با تهیه بیش از ۴۱ فرصت و هفت بسته سرمایه‌گذاری برای معرفی و ارائه به متقاضیان سرمایه‌گذاری در غرفه‌ای به مساحت ۷۰۰ متر در این نمایشگاه حضوری متفاوت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha