نمایشگاه گردشگری منافع فرهنگی و اقتصادی بسیاری به همراه دارد/ از رویدادها و نمایشگاه‌های حوزه گردشگری حمایت می‌شود

حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌جمهوری با اشاره به برگزاری نمایشگاه گردشگری، گفت: رویدادهایی نظیر این نمایشگاه به دلیل منافع اقتصادی و فرهنگی که به همراه دارد، همواره مورد استقبال و حمایت قرار می‌گیرد.

سید محمد حسینی، معاون امور مجلس رئیس‌ جمهوری در گفت‌وگو با میراث‌آریا با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: به طور کلی این نمایشگاه می‌تواند برای رونق صنعت گردشگری کشور بسیار موثر باشد و ما از برگزاری چنین رویدادهایی به دلیل منافعی که به همراه دارند، استقبال می‌کنیم.

او با اشاره جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و دیدنی جمهوری اسلامی ایران، افزود: تنوع و تکثر جاذبه‌های گردشگری، آثار میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی و مفاخر و مشاهیر کشورمان در کمتر جایی دیده می‌شود، اما برای معرفی بیشتر آن‌ها نیاز است تا برنامه‌ها و رویدادهایی نظیر همین نمایشگاه گردشگری به صورت منسجم برگزار شود و جامعه مخاطب آنها گردشگران داخلی و خارجی باشند.

حسینی با تاکید بر این که نمایشگاه گردشگری بیش از هر چیزی عظمت ایران را در این حوزه به رخ می‌کشد و تنوع آن را نشان می‌دهد، ادامه داد: در کنار این‌گونه رویدادها تبلیغات در فضای مجازی و رسانه‌ها نیز می‌تواند ایران را بیش از پیش به جهان معرفی کند. اینگونه تلاش‌ها در حوزه صنعت گردشگری در صورتی که همراه با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم از سوی سایر نهادها باشد می‌تواند در نهایت هم نتایج فرهنگی و هم اقتصادی مثبتی را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha