استان اردبیل پیشتاز اقدامات خلاقانه برای توسعه گردشگری است

معاون گردشگری کشور گفت: استان اردبیل به سراغ اقدامات خلاقانه در راستای توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار رفته است که اقدامی پیش‌رو است.

به‌ گزارش روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، علی اصغر شالبافیان امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: استان اردبیل به سراغ اقدامات خلاقانه در راستای توسعه گردشگری و جذب سرمایه‌گذار رفته است که اقدامی پیش‌رو است.

معاون گردشگری کشور افزود: در همین راستا استان اردبیل کلیپی را برای راهنمایی سرمایه‌گذاران در مورد نحوه دریافت مجوزهای مختلف حوزه گردشگری تهیه کرده است که می‌تواند در کل کشور نیز مورد استفاده قرار بگیرد و راهنمای خوبی برای فعالان این حوزه باشد.

او تاکید کرد: همچنین در اقدام دیگری و در حوزه گردشگری دسترس‌پذیر، برای نابینایان با خط مخصوص آنها به منظور راهنمایی این قشر بروشور معرفی استان تهیه شده است که اقدام شایسته‌ای است.

شالبافیان ادامه داد: استان اردبیل اقدامات قابل توجهی دیگری هم داشت که برخی از آنها در نمایشگاه رونمایی شدند و این اقدامات می‌تواند الگویی برای سایر استان‌ها هم باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha