بازدید مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران از هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران

مدیرعامل شرکت توشعه گردشگری ایران با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

به گزارش میراث آریا، علی همتی، مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران، در روز اول هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که از ۲۳ تا ۲۶ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود، از غرفه‌های مختلف استان‌های کشور بازدید کرد.

همتی در این بازدید، با مسئولان و فعالان حوزه گردشگری استانهای تهران، البرز، خراسان رضوی، لرستان، کرمانشاه دیدار و گفت‌وگو کرد و از آخرین دستاوردها و پتانسیل‌های گردشگری این استان‌ها آگاه شد.

او در پایان بازدید خود، از برگزاری این نمایشگاه به عنوان یک فرصت مناسب برای ارتباط با مخاطبان و شرکای تجاری خود قدردانی کرد و از تمامی غرفه‌داران و بازدیدکنندگان این رویداد مهم تشکر کرد.

مدیرعامل شرکت توسعه گردشگری ایران همچنین از مسئولان و برگزارکنندگان این نمایشگاه برای ارائه خدمات مناسب و حرفه‌ای تقدیر کرد و امیدواری خود را از اینکه این نمایشگاه بتواند به توسعه و رونق صنعت گردشگری کشور کمک کند، ابراز کرد.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از ۲۳ الی ۲۶ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112501816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha