تعامل و همکاری مابین آژانس‌های گردشگری ترکمنستان و زنجان

اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برای برقراری روابط‌فرهنگی و گردشگری با کشور ترکمنستان آمادگی کامل را دارد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در سومین روز از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در دیدار با مدیر آژانس خزر کشور ترکمنستان گفت: اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان برای برقراری روابط‌فرهنگی و گردشگری و به ویژه در حوزه برگزاری تورهای گردشگری با کشور ترکمنستان آمادگی کامل را دارد.

معاون گردشگری استان زنجان اظهار کرد: تقویت دیپلماسی اقتصادی و ارتباط مؤثر و هدفمند با کشورهای همسایه، یکی از اولویت‌های جدی دولت است.

او گفت: میزبانی از گردشگران ترکمنستان  در زنجان می‌تواند بستر ساز ارتباطات عمیق فرهنگی و گردشگری شود که بی‌شک برای ارتقا فرهنگ هر دو کشور اثرگذار خواهد بود.

آبیان اعلام کرد: استان ما با برخورداری از ظرفیت‌های خوب علمی، صنعتی، گردشگری، تاریخی و ظرفیت‌های ویژه در اقتصاد می‌تواند در تقویت روابط تجاری بین این طرفین مفید و مؤثر باشد و در حوزه گردشگری افقی روشن برای تعاملات بین ایران و ترکمنستان وجود دارد ما در استان زنجان آمادگی کامل داریم تا تورهای گردشگری را برگزار کنیم.

هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران با شعار «گردشگری و سرمایه سبز» تا ۲۶ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha