هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران یک نمایشگاه پویا و فعال است

رئیس تورساب قونیه ترکیه گفت: هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران بسیار پویا و فعال بوده و برای حضور در این نمایشگاه خرسند هستم.

اوزدل کاراهان، رئیس تورساب قونیه ترکیه در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌ آریا با بیان اینکه هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از جمله نمایشگاه‌های جذاب است، اظهار کرد: من با حضور در این نمایشگاه متوجه علاقه و اشتیاق مردم ایران به گردشگری شدم که این موضوع برای من بسیار جذاب و خوشایند بود.

رئیس تورساب قونیه ترکیه افزود: حضور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران فرصتی را فراهم کرده است تا همه فعالان گردشگری به‌صورت مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و از ظرفیت‌های یکدیگر آگاهی پیدا کرده و برای همکاری‌های متقابل برنامه‌ریزی کنند.

او با تشکر از اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی برای دعوت از مدیران تورساب‌های ترکیه برای شرکت در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران گفت: با توجه به ارتباطات فرهنگی که بین قونیه و آذربایجان غربی وجود دارد ایجاد پل ارتباطی بین این دو استان با تقویت زیرساخت‌های گردشگری در اولویت قرار دارد.

کاراهان تصریح کرد: استاندار آذربایجان غربی در بازدید از غرفه ترکیه قول ایجاد پرواز مستقیم بین خوی و ترکیه را دادند که همین موضوع موجب خرسندی ما شد و ما پس از بازگشت به ترکیه برای افزایش همکاری‌های آینده بین ترکیه و آذربایجان غربی برنامه‌ریزی خواهیم کرد و امیدواریم این تعاملات بیش از پیش شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha