برطرف شدن مشکل بلیت هواپیما با راه‌اندازی سامانه ویژه/ معرفی جاذبه‌های گردشگری در جاده‌ها و بزرگراه‌های کشور 

وزیر راه و شهرسازی گفت: مشکل کمبود بلیت هواپیما به زودی با راه‌اندازی سامانه مخصوص در سازمان هواپیمایی کشور برطرف می‌شود.

به‌گزارش خبرنگار میراث‌آریا، مهرداد بذرپاش عصر امروز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با میراث‌آریا از تلاش و برنامه‌ریزی برای برطرف شدن مشکل کمبود بلیت هواپیما خبر داد و گفت: به زودی سامانه مخصوصی در این باره راه‌اندازی می‌شود.

او اضافه کرد: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و تامین زیرساخت‌های راه ارتباط مستقیمی با رونق گردشگری دارد.

بذرپاش ادامه داد: خوشبختانه در دو سال اخیر رشد گردشگری خوبی داشتیم از این رو نیازمند تقویت ناوگان‌های هوایی دریایی و ریلی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هفته گذشته با وزیر صمت توافق‌نامه امضا کردیم و در این باره قرار است در حوزه ریلی همکاری داشته باشیم.

او افزود: ما اعتقاد داریم باید سفرها تسهیل شود و  دسترسی‌ها به امکانات سفر آسان‌تر و عادلانه‌تر شود.

بذرپاش گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری در آزادراه‌ها و جاده‌های کشور یکی از موضوعاتی است که آن را دنبال می‌کنیم و در این باره تسهیلاتی را در نظر خواهیم گرفت.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی داریم ک این تعاملات به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود. موضوعات مهمی مثل معرفی جاذبه‌های گردشگری و تامین زیرساخت‌های حمل و نقل را با وزارت میراث‌فرهنگی جلو می‌بریم و در این میان زیرساخت‌هایی که ما داریم به کمک معرفی این ظرفیت‌ها خواهد آمد. 

او افزود: بهسازی راه‌ها برای دسترسی بهتر به مراکز گردشگری و اماکن فرهنگی تاریخی یکی دیگر از محورهای همکاری ما با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. چرا که ایران سرشار از ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و تاریخی است و این‌ها باعث افتخار است.

در این بازدیدها که علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی نیز حضور داشت، وزیر راه و شهرسازی با حضور در غرفه‌های مختلف از نزدیک با مدیران بخش دولتی و خصوصی حوزه گردشگری گفت و گو کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112601924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha