سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کرمانشاه در تقویت اقتصاد ملی اثرگذار است/ ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی کرمانشاه ذاتی است

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران گفت: سرمایه‌گذاری‌های جدید در صنعت گردشگری استان کرمانشاه علاوه بر استان در تقویت اقتصاد ملی اثرگذار است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، افشار فتح الهی روز پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه در بازدید از غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، اظهار کرد: افتخار داشتیم به اتفاق همکاران از غرفه استان کرمانشاه در نمایشگاه گردشگری تهران بازدید کنیم. از همین محل و از غرفه استان کرمانشاه به همه مردم استان کرمانشاه بابت حضور قوی دوستان و همکاران میراث‌فرهنگی استان در این نمایشگاه تبریک عرض کنم.

مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری بانک ملی ایران افزود: استان کرمانشاه به شکل ذاتی ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را در خود دارد که می‌تواند به توسعه این استان کمک کند.

او با بیان اینکه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه حضور قوی و موثری در نمایشگاه گردشگری تهران داشته است، افزود: حضور قدرتمند استان کرمانشاه و فرهنگ اصیل این استان در نمایشگاه کاملاً نمود دارد و این اتفاق خوب را به مردم عزیز استان کرمانشاه تبریک عرض می‌کنم. 

فتح‌الهی گفت: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌های جدیدی که در حوزه گردشگری در این استان انجام می‌شود شاهد توسعه صنعت گردشگری کرمانشاه باشیم.

او در خاتمه تاکید کرد: با معرفی ظرفیت‌های موجود استان به همه هموطنان و گردشگران خارجی می‌توان در آینده نزدیک شاهد اثر بیشتر صنعت گردشگری در اقتصاد استان کرمانشاه و اقتصاد ملی باشیم. 

غرفه استان کرمانشاه در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در حوزه سرمایه‌گذاری با برقراری میز تخصصی این حوزه تعدادی از مهمترین پروژه‌های سرمایه‌گذاری گردشگری درسطح استان را معرفی و ارائه کرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402112701981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha