حضور انجمن راهنمایان گردشگری استان در غرفه استان زنجان

معاون گردشگری استان زنجان گفت: راهنمایان گردشگری استان زنجان چهار روز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور داشتند و به معرفی جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان پرداختند.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، دادود آبیان  شامگاه روز پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲  گفت: راهنمایان گردشگری استان زنجان چهار روز در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور داشتند و به معرفی ظرفیت‌های گردشگری، مراکز گردشگری، توریستی، جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری زیارتی، ادبی، طبیعی، تبلیغ هتل‌ها و اقامتگاه ها، صنایع‌دستی و…  به بازدیدکنندگان و علاقمندان استان پرداختند.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: راهنمایان گردشگری، معرفان خوبی برای جاذبه‌های گوناگون گردشگری استان هستند و علاوه بر راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران و دفاتر خدمات مسافرتی نیز در این نمایشگاه با حضور پررنگ خود به ظرفیت های استان را معرفی کردند.

 او تصریح کرد: با توجه به نزدیکی به ایام نوروز، این نمایشگاه می‌تواند فرصت مناسبی برای گردشگران کشور در انتخاب استان زنجان به عنوان مقصد نوروزی برای سفر باشد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112702007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha