استان زنجان ظرفیت‌های زیادی در حوزه گردشگری کشاورزی دارد

معاون گردشگری استان زنجان از حضور مؤثر فعالان بخش خصوصی گردشگری به ویژه فعالان حوزه گردشگری کشاورزی استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، داود آبیان گفت: یک شرکت صنایع غذایی که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه گردشگری کشاورزی و تولید انواع روغن زیتون و فرآورده‌های زیتون، محصولات گلخانه شیشه‌ای مدرن هیدج در وسعت ۶۰ هکتار زمین و ۳۰ هکتار سطح زیر کشت دارند، در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران حضور فعالی دارد.

معاون گردشگری استان زنجان افزود: کوه‌ها، باغات و روستاهایی با طبیعت چشم نواز و بکر در تمامی شهرستان‌های استان، ویژگی و قابلیت‌های زیادی را برای توسعه گردشگری طبیعی و کشاورزی در استان زنجان فراهم می‌کند. 

او یادآور شد: برخورداری از تنوع اقلیمی، قومی، ظرفیت‌های کشاورزی، طبیعی، صنعتی و تاریخی همگی می‌تواند استان را به یکی از مقاصد سفر برای مسافران تبدیل کند. رویکرد و هدف ما در این نمایشگاه علاقه‌مند کردن افراد به موضوع گردشگری کشاورزی است و در ازای آن خدمات گردشگری و تفریحی به بازدید کنندگان ارائه شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha