کمیته‌های ده‌گانه ستاد خدمات سفر نوروز در ایرانشهر آغاز به کار کرد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایرانشهر گفت: اولین جلسه ستاد خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ با حضور دستگاه‌های اجرایی عضو و فعالیت کمیته‌های ده‌گانه در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، رحمان ریگی ۲۷ بهمن‌ماه اظهار کرد: با توجه به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان و لزوم رعایت شئونات این ماه پر خیر و برکت برنامه‌ریزی لازم جهت خدمات رسانی به مسافران و ایجاد امکانات رفاهی برای گردشگران نوروزی در دستور کار این ستاد قرار گرفته است.

رئیس اداره میراث فرهنگی ایرانشهر افزود: در این جلسه روسای کمیته‌های ده‌گانه مشخص و وظایف هر کدام از دستگاه‌های اجرایی به آنها ابلاغ شد. همچنین یکی از مهمترین مصوبات این جلسه بازدید شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از امکانات رفاهی، نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مجتمع‌های بین راهی و جایگاه‌های سوخت بود که مورد تاکید معاونت استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر نیز بود.

او افزود: از دیگر مصوبات این جلسه می‌توان به ایجاد غرفه های نمایشگاهی از توانمندی های شهرستان در مبادی ورودی شهرهای ایرانشهر و بزمان، اسکان مناسب  مسافرین عزیز نوروزی و نصب تابلوهای اطلاع رسانی مراکز اسکان در سطح شهر، ایجاد فضای نشاط و همدلی در جامعه با برگزاری  جشن جنگ های شادی و اختصاص تعداد دو جایگاه سوخت به مسافرین نوروزی اشاره کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha