سرمایه‌گذاری در گردشگری و صنایع‌دستی راه عبور از درآمدهای ناپایدار است

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی، روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ در بازدید از غرفه استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته، گردشگری و صنایع‌دستی را یکی از پیشران‌های اقتصادی دانست و گفت: برای عبور از درآمدهای ناپایدار می‌توانیم به سمت سرمایه‌گذاری در گردشگری و صنایع‌دستی حرکت کنیم؛ چراکه این حوزه درآمدزا بوده و مقرون به صرفه است.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، غلامحسین حسینی با اشاره به تولید صنایع‌دستی در استان بیان کرد: این حوزه یک منبع اقتصادی برای خانوارها نیز محسوب می‌شود و می‌توانند با کمترین هزینه بیشترین درآمد را داشته باشند.

رئیس اتاق تعاون خراسان جنوبی با بیان اینکه خراسان جنوبی مهد علم و ادب و گردشگری است، تصریح کرد: لازم است به ظرفیت‌های گردشگری استان توجه شود. شرکت در نمایشگاه‌های ملی و بین‌المللی مربوط به حوزه گردشگری و صنایع‌دستی، نقش مؤثری در معرفی شهرستان‌ها و استان دارد.

او اظهار کرد: اتحادیه صنایع‌دستی و گردشگری از زیرمجموعه‌های اتاق تعاون بوده که نقش مهمی را در دیده‌شدن ظرفیت‌های استان ایفا می‌کند و ما باید ابتدا در سیاست‌گذاری و سرمایه‌گذاری گام برداریم تا به همان نسبت آورده داشته باشیم؛ برنامه‌ریزی‌های نمایشگاه بهاره انجام شده و منتظر ابلاغیه‌های لازم هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha