تمجید سرمربی پورتو از مهاجم ایرانی/ طارمی شایسته احترام است

سرمربی تیم فوتبال پورتو به حمایت از مهدی طارمی پرداخت و او را شایسته احترام دانست و تاکید کرد: به نظر می‌رسد مردم ۱۰۰ گل و ۵۰ پاس گل طارمی را فراموش کرده‌اند.

به‌گزارش میراث‌آریا، سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو در کنفرانس خبری به دفاع از طارمی پرداخت و تاکید کرد که باشگاه باید به تصمیم طارمی احترام بگذارد.

او در خصوص لغو تست‌های پزشکی طارمی گفت: من کارمند فرودگاه نیستم و اطلاعی از تعداد پروازها به سمت میلان و لغو آنها ندارم و نمی‌دانم پروازی برای طارمی رزرو شده بود یا نه.

این سرمربی فوتبال ادامه داد: صرفاً داشتن قرارداد با بازیکنی مهم نیست و باید به بازیکن احترام بگذاریم. طارمی سومین گلزن تاریخ پورتو است و شایسته احترام و تقدیر است. او بیشتر از هر بازیکنی حتی «هالک» برای پورتو گلزنی کرده است و فقط «جاردل» و «جکسون» را بالاتر از خود دارد.

‌کونسیسائو ادامه داد: به نظر می‌رسد مردم ۱۰۰ گل و ۵۰ پاس گل طارمی را فراموش کرده اند. مهدی به باشگاه احترام می‌گذارد. او در پایان بازی‌های قطر بدون هیچ استراحتی به تیم برگشت و برابر «آروکا» به میدان رفت.

او در خصوص دیدار شنبه شب پورتو برابر استرلا گفت: در این دیدار طارمی در ترکیب اصلی تیم حضور نخواهد داشت اما این به معنای تنبیه یا جریمه نیست.

سرمربی پورتو افزود: این بازیکن ۳۱ ساله در پایان فصل پورتو را ترک خواهد کرد. با این وجود، او انتظار دارد که طارمی تمام تلاش خود را تا آخرین روز حضورش در این باشگاه انجام دهد. پورتو به او دستمزد خوبی می‌دهد. اما باید برای او احترام قائل باشیم زیرا او حرفه‌ای است و همیشه به باشگاه احترام گذاشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112802077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha