دیپلماسی گردشگری در خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی گفت: دیپلماسی گردشگری در خراسان‌جنوبی ایجاد می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، افسانه ابراهیمی روز پنج‌شنبه ۲۶ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ بیان کرد: انعقاد تفاهم‌نامه بین آژانس گردشگری استان با دیگر کشورها در راستای جذب سرمایه‌گذار و تبادل گردشگر و راهنمایی تولیدکنندگان صنایع‌دستی برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی از برنامه‌های مدنظر وزارت امورخارجه در همکاری با میراث‌فرهنگی است.

رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان جنوبی، در بازدید از غرفه استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری اظهارداشت: استفاده از نعمت‌های خدادادی در راستای افزایش توان صنعتگران و توسعه اقتصادی کشور حائز اهمیت است.

ابراهیمی کمک در حوزه جذب سرمایه‌گذار را یکی از اقدامات وزارت امور خارجه دانست و افزود: این توانایی را داریم که ظرفیت استان‌ها را به فعالین حوزه‌های مختلف کشورهای خارجی معرفی کنیم.

او با اشاره به ایجاد دیپلماسی گردشگری در استان ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه بین آژانس گردشگری استان با دیگر کشورها در راستای جذب سرمایه‌گذار و تبادل گردشگر و راهنمایی تولیدکنندگان صنایع‌دستی برای رسیدن به استانداردهای بین‌المللی از برنامه‌های مدنظر وزارت امورخارجه در همکاری با میراث‌فرهنگی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402112902153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha