ارائه تخفیف ۳۰درصدی هتل‌های قم در ایام نیمه‌ شعبان

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم، با اشاره به نزدیکی به ایام جشن نیمه‌شعبان ولادت با سعادت امام زمان(عج) گفت: در ایام نیمه‌شعبان هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم ۳۰درصد تخفیف به زائران ارائه می‌کنند.  

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، عماد محمودپور افزود: در ایام عید نوروز نیز تخت‌های اقامتی این استان آماده پذیرایی و استقبال از زائران حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) و مسافران است. 

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم در بخش دیگر سخنان خود، با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران گفت: امسال این نمایشگاه نسبت به سال‌های پیشین با توانایی بیش‌تری برگزار شد.

او با بیان این که استقبال و بازدید علاقه‌مندان از این نمایشگاه به ویژه در روز آخر، بسیار مطلوب و قابل توجه بود، گفت: اگر برگزاری این نمایشگاه به روزهای پنجشنبه و جمعه ختم شود، به طور حتم بازدیدکننده بیش‌تری خواهد داشت. 

محمودپور با اشاره به ظرفیت‌های خوب این نمایشگاه اظهار کرد: در  غرفه استان قم نیز شاهد حضور فعال انجمن‌ها و بخش‌های گوناگون گردشگری بودیم و بخش خصوصی نیز در این نمایشگاه ورود و بازخورد بالایی داشت. 

رئیس جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم ابراز امیدواری کرد که سال‌های آتی شاهد افزایش مساحت غرفه قم در نمایشگاه باشیم و بخش‌های مختلف گردشگری استان نیز پویاتر حضور داشته باشند.

او با بیان این که جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم حدود ۷۰ عضو دارد، گفت: جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم در این نمایشگاه حضور داشت، استقبال و بازدیدها خوب بود و امیدوارم سال‌های آینده قوی‌تر حضور داشته باشیم. 

نشانی اینترنتی تارنمای (سایت) جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های استان قم https://hoteldariqom.ir است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1402113002241

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha