برج آزادی نماد کلاسیک و برج میلاد نماد مدرنیته شهر تهران هستند/ ۱۰۰ غرفه به مناسبت نوروز ۱۴۰۳ در برج آزادی برپا می‌شود/ «میراث‌آریا» نعمت بزرگی برای گردشگری ایران است

مدیرعامل برج آزادی تهران از برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی ۱۰۰ غرفه هم‌زمان با فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ در محل برج آزادی خبر داد.

فرزاد هوشیار پارسیان با حضور در غرفه میراث‌آریا در محل برگزاری نمایشگاه‌های مطبوعات و رسانه‌های ایران، اظهار کرد: برج آزادی قلب تهران است و بزرگترین برج شهری است. این برج نماد آزادی ملت ایران و قدمگاه ایران اسلامی است.

او افزود: در محل برج آزادی در فضایی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع سایت مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌ها داریم و خوشبختانه جشنواره فجر صنایع‌دستی نیز در این محل برگزار شد که 

هوشیار پارسیان ادامه داد: ما در برج آزادی روزانه میزبان ۷۰۰ نفر گردشگر داخلی و خارجی هستیم. در محل برج راهنمایان مسلط به زبان انگلیسی و چندزبانه داریم.

او ادامه داد: در محل برج آزادی ما هر هفته میزبان کنسرت‌های مختلف هستیم و تلاش شده برنامه‌ها در استاندارد خوب در این برج برگزار شود.

مدیرعامل برج آزادی تهران یادآور شد: ما تعداد راهنمایان را سه برابر کردیم. در ایام سال خصوصا در نوروز با تورها، آژانس‌ها و راهنمایان گردشگری همکاری داریم. در نوروز بیش از ۱۰۰ غرفه تدارک دیده شده و بسته همکاری با راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی تدوین شده است.

او همچنین در پاسخ به سوالی درباره جایگزین شدن برج میلاد به جای برج آزادی به‌عنوان نماد تهران خاطرنشان کرد: برج آزادی نماد ملی و بین‌المللی شهر تهران است و تعارضی با برج میلاد ندارد. برج میلاد نماد شهر مدرن است و برج آزادی نماد کلاسیک شهر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120100062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha