بازدید از موزه‌های سیستان و بلوچستان در هفته جوان نیم‌بها شد  

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته جوان بازدید از موزه‌های استان نیم بها شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی سعادتیان اظهار کرد: با توجه به اینکه سیستان وبلوچستان جزو جوان‌ترین استان‌های کشور محسوب می‌شود به مناسبت این هفته برنامه‌های ویژه‌ای تدارک دیده شده است که برگزار خواهد شد.  

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان افزود: نمایش تابلوهای قوانین میراث‌فرهنگی در موزه منطقه‌ای جنوب شرق، برگزاری تور بازدید از کارگاه مرمتی گاراژ ملک برای جوانان و برگزاری کارگاه آموزشی خط تحریری نستعلیق از برنامه هایی است که در این هفته تدوین شده و اجرایی می‌شود.  

به گفته سعادتیان، به همین مناسبت تا پایان هفته جوان بازدید از تمامی موزه‌های استان به صورت نیم‌بها محسوب می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این فرصت بهره کافی را ببرند.  

او ادامه داد: همچنین به مناسبت هفته جوان مسابقه کتابخوانی با موضوع بندر تاریخی تیس نیز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۲۰ اسفندماه فرصت دارند با مراجعه به تارنمای اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند و در پایان نیز به سه نفر برگزیده بسته‌های ارزشمند صنایع‌دستی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120300156

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha