عملیات برق‌رسانی مجتمع خدماتی رفاهی بیشه‌دراز دهلران ایلام پایان یافت

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از اتمام عملیات برق‌رسانی مجتمع خدماتی رفاهی بیشه‌دراز واقع در شهرستان دهلران خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی روز ۵ اسفندماه با اعلام این خبر اظهار کرد: با اختصاص ۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، عملیات برق‌رسانی مجتمع خدماتی رفاهی بیشه‌دراز واقع در شهرستان دهلران اتمام یافت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام عنوان کرد: روستای بیشه دراز با توجه به موقعیت خاص جغرافیایی، قرار گرفتن در مسیر اصلی عتبات عالیات، موقعیت مرزی و جاذبه های بکر طبیعی، تاریخی، مذهبی و دفاع مقدس یکی از روستاهای مهم استان از نظر گردشگری است که در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مسیر اربعین، اقدام به ساماندهی مجتمع خدماتی بهداشتی بین راهی در این روستا کرده است.

شریفی از تکمیل زیرساخت‌های گردشگری روستای بیشه‌دراز به‌عنوان روستای هدف گردشگری خبر داد و عنوان کرد: بیشه‌دراز یکی از نادرترین روستاهای استان ایلام است که چهار نوع جاذبه گردشگری منحصربه فرد دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120500212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha