برگزاری جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان شازند مرکزی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان شازند از برگزاری اولین جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمد اتابکی افزود: اولین جلسه خدمات سفر شهرستان، به ریاست رضایی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و تعدادی از مسئولین ادارات و نهادهای شهرستان در سالن جلسات شهید ناصر بختیاری فرمانداری برگزار شد. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شازند بیان کرد: رضایی در این جلسه به آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها و تشکیل تیم‌های مشترک نظارتی برای نظارت بر واحدهای پذیرایی، اقامتی و صنوف مختلف در راستای اجرای شیوه نامه ستاد مدیریت سفر نوروزی که با ماه مبارک رمضان مصادف شده است، تاکید کرد. 

محمد اتابکی افزود: مدیریت آموزش و پرورش شهرستان و شهرداری شازند نسبت به برنامه‌ریزی جهت استقرار ستاد اسکان مسافران نوروزی و اعلام محل‌های اسکان به دبیرخانه ستاد خدمات سفر شهرستان  اقدام شود.
در پایان جلسه مقرر گردید با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز ، اطلاع‌رسانی به واحدهای خدماتی، رفاهی در ایام سال نو توسط دستگاهای اجرایی مرتبط صورت پذیرد. 
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402120700275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha