خدمت جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ارائه خدمات حقوقی به گردشگران خارجی

سامانه اختصاصی ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز گردشگران و مسافران خارجی در ایران، از سوی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی راه اندازی شد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، خدمت جدید کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در ارائه خدمات حقوقی به گردشگران خارجی در راستای انجام تکالیف اساسنامه‌ای و تعهدات بین المللی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در زمینه فراهم کردن موجبات آسایش، تسهیل تردد و سفر جهانگردان سایر کشورها در ایران، راه اندازی شده است. 

از آنجایی که دسترسی آسان و سریع به خدمات مشاوره حقوقی و کمک‌های قضایی، یکی از نیازمندی‌های مسافران و گردشگران خارجی است،  کانون جهانگردی و اتومبیلرانی پس از انجام مطالعات کارشناسی و تأمین زیرساخت‌های لازم، سامانه اختصاصی برای ارائه خدمات حقوقی مورد نیاز گردشگران و مسافران خارجی در ایران را به زبان انگلیسی ایجاد کرد. 

جمعی از وکلای کارآزموده و کارشناسان خبره در حوزه‌های تخصصی گمرکی، بانکی، قضایی و سایر بخش‌های مرتبط با امور گردشگران خارجی در ایران، در اجرای این خدمت که برای اولین بار در سطح ملی ارائه می‌شود، با کانون جهانگردی و اتومبیلرانی همکاری دارند. 

پیش بینی می‌شود این خدمت نوین، موجب آسایش خاطر مسافران ورودی، توسعه گردشگری و ارتقای سطح خدمات جهانگردی در کشورمان شود. 

گردشگران و مسافران خارجی در صورت نیاز به مشاوره و کمک قضایی می‌توانند به نشانی اینترنتی www. taci. ir/LegalServices مراجعه و فرم‌های مربوطه را تکمیل و مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند تا در اسرع وقت درخواست آنان از سوی کارشناسان بررسی و پیگیری شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402120900451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha