شناسایی مشکلات و تامین امنیت گردشگران رویکرد اداره‌کل حراست وزارت میراث‌فرهنگی در نوروز ۱۴۰۳ 

مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: در نوروز ۱۴۰۳ که مقارن با ماه مبارک رمضان نیز است، این اداره‌کل تمام تلاش خود را برای تأمین امنیت و جلب رضایتمندی گردشگران داخلی و خارجی به کار خواهد بست.

وحید سلطانی امروز پنجشنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ در گفت‌وگو با خبرنگار میراث‌آریا، با اشاره به برگزاری همایش "به استقبال نوروز و ماه مبارک رمضان" که با حضور سید عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و مدیران و معاونان ستادی و استانی این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: اداره‌کل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، در نوروز ۱۴۰۳ در کنار سایر بخش‌های این وزارتخانه آمادگی کامل برای ارائه خدمات به گردشگران داخلی و خارجی را دارد که یکی از مهمترین فعالیت‌ها و رویکردهای این اداره‌کل در تعطیلات نوروز ۱۴۰۳، تامین امنیت گردشگران و تلاش برای جلب رضایتمندی آنان است.

مدیرکل حراست وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: بر اساس تاکید مهندس ضرغامی، 
اولویت فعالیت این اداره‌کل، رضایتمندی گردشگران اعم از داخلی و خارجی است به همین منظور،  هر عاملی که موجب نارضایتی گردشگران شود را همکاران حراست بررسی می‌کنند.

او ادامه داد: گاهی اوقات موضوعاتی مانند نبود یا کمبود سرویس‌های بهداشتی و یا دپوی زباله‌ها و ... می‌تواند موجبات نارضایتی گردشگران را به دنبال داشته باشد از این رو، نیروهای اداره‌کل حراست در استان‌ها و تمام مجموعه‌ها، تمامی عوامل احتمالی ایجاد نارضایتی و به سختی افتادن گردشگران داخلی و خارجی را بررسی و نسبت به برطرف کردن آن‌ها کمک خواهند کرد.

سلطانی اضافه کرد: این در حالی است که با توجه به این که امنیت گردشگران داخلی و خارجی برای ما مهم است در استان‌ها برنامه‌های بسیار خوبی در این باره انجام می‌شود.

او خاطرنشان کرد: به طور حتم امنیت گردشگران داخلی و خارجی را تأمین می‌کنیم و در همین رابطه حراست تیم‌های مختلفی دارد که مسائل را رصد می‌کنند تا مشکلی برای گردشگران به وجود نیاید.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121000484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha