حضور اینفلوئنسرهای چینی در برندسازی جهانی استان سمنان نقش بسزایی دارد

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: حضور اینفلوئنسرهای چینی در برند سازی جهانی استان سمنان نقش بسزایی دارد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، محمد حمیدی در نشست با اینفلوئنسرهای چینی که روز شنبه ۱۲ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: فضای مجازی، محیط انتخاب مقصد گردشگران در دنیای واقعی است و حضور اینفلوئنسرهای چینی در استان سمنان، در برند سازی ظرفیت‌های گردشگری این استان و جذب گردشگران خارجی و به‌طور خاص گردشگران چینی مؤثر است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان افزود: استان سمنان با دارا بودن جنگل، کویر، کوهستان، مناطق حفاظت‌شده و زیستگاه یوز آسیایی و گورخر ایرانی و … منطقه‌ای خاص و منحصربه‌فرد برای گردشگران است.

حمیدی با بیان اینکه می‌توان به گردشگری استان سمنان از سه منظر نگاه کرد، گفت: گردشگری طبیعی و حیات وش، تاریخی و صنایع‌دستی، سه عامل ویژه گردشگری در استان سمنان است.

 او افزود: پیشینه تاریخی شش‌هزارساله در دامغان، پایتخت بودن دامغان در ایران در حدود سه هزار سال پیش، وجود باغات پسته مرغوب و صادراتی در شهرستان دامغان، احداث بوم گردی‌ها برای نشان دادن شیوه زندگی اصیل ایرانی‌ها در بهترین نقاط آب‌وهوایی و ... بخشی از ظرفیت‌های یکی از شهرستان‌های این استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: یکی از سیاست‌های دولت سیزدهم توجه به گردشگری است و وجود جاده ابریشم عامل پیوند دو کشور چین و ایران است و با سفر فعالان مجازی کشور چین به استان سمنان و اشتراک گزاری ظرفیت‌های فرهنگی، تاریخی، طبیعی و صنایع‌دستی این استان، استان سمنان را به یکی از مقاصد گردشگری مردم کشور چین تبدیل کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121300604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha