مراسم روز درخت‌کاری در موزه زاهدان برگزار می‌شود  

معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان از برگزاری مراسم روز درخت‌کاری در محل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق خبر داد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان، مجتبی سعادتیان اظهار کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه اگر هر ایرانی سه نهال بکارد، برنامه دولت برای کاشت یک میلیارد نهال از سال ۱۴۰۲ و در طول چهار سال محقق خواهد شد برنامه محوری روز درخت‌کاری در استان سیستان و بلوچستان با مشارکت اداره کل منابع‌طبیعی و به میزبانی این اداره کل برگزار خواهد شد.  

معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان و بلوچستان گفت: این مراسم محوری روز ۱۵ اسفندماه در محل موزه زاهدان با حضور مسئولان ارشد استانی و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار و به پاسداشت این روز تعدادی نهال کاشته می‌شود.  

به گفته سعادتیان، در این طرح علاوه بر مدیران دستگاه‌های اجرایی، مردم و حلقه‌های میانی و گروه‌های جهادی منتخب نیز دعوت شده‌اند که در تحکیم سنت حسنه درخت‌کاری سهیم و نقش موثری در نهال‌کاری همگانی برای ایران سرسبز ایفا شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha