آمادگی حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای زنجان برای خدمت‌رسانی در طرح نوروز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در جلسه هماهنگی نوروز سال ۱۴۰۳ بر تلاش بیشتر در راهداری نوروزی تاکید کرد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، جلسه هماهنگی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ ظهر روز دوشنبه ۱۳ اسفند ماه ۱۴۰۲ به ریاست مدیرکل و با حضور معاونین و روسای شهرستان‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در محل سالن جلسات آن اداره کل برگزار شد.

جعفر قزوینیان ضمن تشکر از تلاش‌های همکاران در راهداری زمستانی و همراهی روسای شهرستان‌ها با فرمانداران در برگزاری انتخابات پرشور مجلس دوازدهم اظهار کرد: امید است همکاران با بهره‌گیری از همه توان و ظرفیت‌های موجود محور ایمنی برای مسافران نوروزی فراهم کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه به حساسیت تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: مسافران نوروز وضعیت جاده‌ها را با ریزبینی تمام رصد می‌کنند، بنابراین راهداری در این فصل باید با حساسیت بالایی صورت گیرد.

او لکه‌گیری، پاکسازی آزادراه‌ها و راه‌های شریانی را از مهم‌ترین مباحث در ایام نوروز عنوان کرد بیان کرد: با توجه به اینکه درصد بالایی از مسافران برای رفتن به شمالغرب، اروپا و ترکیه از این مسیر عبور می‌کنند، بنابراین باید تلاش و توجه بیشتری در این محورها صورت گیرد.

قزوینیان گفت: امید است با تمهیدات اندیشیده شده و اقدامات صورت گرفته، نوروز ۱۴۰۳ شاهد افزایش ایمنی و آرامش برای تمامی کاربران جاده‌ای و سهولت تردد و روانی ترافیک در تمام محورهای مواصلاتی استان باشیم و با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

هادی نظری، نیز در این جلسه با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام عید نوروز در سال ۱۴۰۳، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود سفرها در سال جاری زودتر از موعد شروع شود، لذا باید با آمادگی کامل به استقبال مسافران نوروزی برویم.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با عنوان این مطلب که برای فراهم کرد محور ایمن برای سفرهای نوروز لازم است روسای شهرستان‌ها مثل سال‌های گذشته آمادگی داشته باشند، افزود: برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در حال انجام است.

نظری گفت: باید برای رفاه حال گردشگران نوروزی و باتوجه به آب و هوای استان زنجان، دپوی آسفالت سرد برای مواقع ضروری مورد توجه قرار گیرد.

معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ادامه داد: تمامی تمهیدات برای رفع نواقص و کاستی‌های موجود در محورهای مواصلاتی شامل لکه‌گیری محورهای ارتباطی، خط‌کشی محورهای شریانی و اصلی، پاکسازی و ساماندهی ورودی شهرها، آمادگی راهدارخانه‌ها برای استقرار احتمالی مسافرین از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که باید در این فرصت باقی مانده صورت گیرد.

سایر اعضای این جلسه نیز به ارائه نظرات و پیشنهادات خود در خصوص ارائه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و رفع مغایرت‌های سامانه rms که از دیگر موارد مطرحی در این جلسه بود پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121400640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha