۱۳ مدرسه و ۱۱۰ اتاق برای اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی به تنکابن تجهیز می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنکابن، اظهار کرد: در کنار آمادگی تمامی مراکز اقامتی شهرستان تنکابن، ۱۳ مدرسه و ۱۱۰ اتاق برای اسکان فرهنگیان در سفرهای نوروزی، تجهیز می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، داریوش رحیم مشاعی عصر دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ از آمادگی تمامی تاسیسات گردشگری به ویژه مراکز اقامتی و واحدهای بوم‌گردی شهرستان تنکابن برای میزبانی از گردشگران نوروزی، خبر داد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان تنکابن با اشاره به تجهیز ۱۳ مدرسه و ۱۱۰ اتاق در ایام تعطیلات نوروزی، افزود: اداره اوقاف شهرستان تنکابن با توجه به داشتن تعداد مراکز اسکان در زائرسراها و مساجد با تامین امکانات لازم برای پذیرش مهمانان نوروزی اعلام آمادگی کرد.

مشاعی با بیان اینکه برنامه‌های ستاد خدمات سفر تنکابن متناسب با ایام ماه مبارک رمضان تدارک دیده شده است؛ یادآور شد: نحوه پذیرایی در تاسیسات گردشگری در چارچوب مشخص و با رعایت حرمت گردشگران و ماه مبارک رمضان براساس مصوبه ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور تعیین و به مجموعه‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121500710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha