ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اراک تشکیل شد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک از اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان اراک خبر داد.

به‌گزارش میراث آریا روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، محمدعلی آقازیارتی امروز ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ افزود: در این نشست که با حضور محمد محمدی معاون عمرانی فرماندار و جانشین رئیس خدمات سفر شهرستان اراک، بخشداران مرکزی ، ساروق و معصومیه، شهرداران داودآباد، کارچان و ساروق و بقیه اعضای ستاد و رؤسای کمیته های تخصصی ستاد سفر در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان اراک با بیان اینکه ستاد اجرایی سفر شهرستان اراک در ایام نوروز در آماده‌باش کامل قرار دارد گفت: زیرساخت‌های لازم برای حضور گردشگران نوروزی در شهر اراک فراهم شده است.

آقازیارتی در ادامه بیان کرد: تمام سعی و تلاش دستگاه‌های اجرایی اراک این است که سعی کنند مسافرت خوبی برای مردم رقم بخورد.

او تصریح کرد: باید بتوانیم نواقص سال‌های گذشته را رفع کنیم و بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب و سرویس‌دهی بهتر به گردشگران و مسافران نوروزی رضایت گردشگران را داشته باشیم و در سال‌های بعد نیز از این تجربیات استفاده کنیم.

در پایان جلسه مقرر شد با عنایت به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز، اطلاع‌رسانی به واحدهای خدماتی، رفاهی برای حفظ حرمت روزه‌داران و ماه مبارک در ایام سال نو توسط دستگاه‌های اجرایی مرتبط صورت پذیرد. مصوبات شورای فرهنگ عمومی برای رعایت عفاف و حجاب در جلسه تاکید شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha