شهرستان طارم با جاذبه‌های طبیعی میزبان گردشگران نوروزی می‌شود

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم گفت: اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم به ریاست فرماندار و اعضای دستگاه‌های اجرایی شهرستان تشکیل شد.  

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان، عباس حسنی روز چهارشبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان طارم که با حضور فرماندار و کمیته‌های ذیل ستاد برگزار شد، گفت: برای میزبانی از سفرهای نوروزی برنامه‌ریزی لازم برای نصب تابلوهای راهنمای گردشگری، خط‌کشی، برطرف کردن نواقص جاده، به‌روزرسانی اطلاعات سفر، و آماده‌سازی مکان‌های تاریخی و طبیعی، تشدید نظارت بر تأسیسات گردشگری، نمازخانه‌ها و جایگاه‌های سوخت بین‌راهی انجام می‌شود.  

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طارم افزود: شهرستان طارم منطقه‌ای جذاب و دیدنی است که همواره پذیرای گردشگران بی‌شماری، بویژه در تعطیلات نوروز است. نظارت بر نظافت و باز بودن سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها به صورت مستمر در ایام ستاد خدمات سفر انجام می‌شود.  

او تصریح کرد: با توجه به همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن و راه‌اندازی غرفه‌های صنایع‌دستی در اماکن تاریخی ، گردشگری و بخش‌های پرتردد شهرستان از جمله مواردی است که باید در نوروز مورد توجه قرار بگیرد.  

رضا انبارلو در این جلسه ضمن اشاره به شرح وظایف در نظر گرفته شده برای کمیته‌های ذیل ستاد و اهمیت ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ گفت: شهرستان طارم در کنار مردم خونگرم و آیین و رسوم زیبای خود یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای هر مسافری است تا بتواند خاطرات خوشی از ایام تعطیلات خود برجای بگذارد.  

فرماندار طارم افزود: لازمه تحقق اهداف ستاد اجرایی خدمات سفر همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های عضو ستاد است و در این میان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها نسبت به پاک‌سازی مناطق شهری، روستایی، نصب علائم و فضاسازی محیط شهر و روستا به‌منظور استقبال از گردشگران و مسافران اقدام لازم را ترتیب می‌دهند.  

او اظهار کرد: ایجاد زمینه‌های شادی مردم و توجه به رضایت مسافران و توجه به حال و هوای معنوی ماه رمضان نیز توسط این اداره و سایر دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121700883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha