افتتاح دفتر جامعه هتلداران اردبیل و سامانه معرفی مراکز اقامتی و گردشگری استان

دفتر جامعه هتلداران استان اردبیل و سامانه معرفی مراکز اقامتی و گردشگری استان در شهر سرعین راه‌اندازی شد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، عصر روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۲ با برگزاری مراسم افتتاحیه در حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، فرماندار سرعین و تعدادی از اعضای جامعه هتلداران، دفتر جامعه هتلداران استان اردبیل و سامانه معرفی مراکز اقامتی و گردشگری استان به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در این مراسم گفت: ۱۷ سال از شروع فعالیت جامعه حرفه‌ای هتل‌ها و مراکز اقامتی استان اردبیل می‌گذرد و امروز با همت اعضای جامعه، دفتر جدید این تشکل در محل ملک متعلق به جامعه هتلداران استان افتتاح شد که اقدام موثری از سوی این تشکل است.

حسن محمدی ادیب افزود: فعال بودن تشکل‌های حرفه‌ای و پویایی آنها در کنار وفاق اعضای هر تشکل می‌تواند در مسیر توسعه گردشگری استان و جذب سرمایه‌گذاران بیشتر موثر باشد.

رئیس جامعه هتلداران استان اردبیل نیز در این مراسم گفت: جامعه هتلداران استان با موافقت اعضا و به منظور متمرکز کردن فعالیت‌ها با هزینه کرد بیش از ۳ میلیارد تومان دفتر جدید خود را در شهر سرعین افتتاح کرد.

جعفر بذری تاکید کرد: همچنین در اقدام دیگری و با ابتکار جامعه هتلداران استان سامانه اینترنتی معرفی مراکز اقامتی، آبدرمانی‌ها و مراکز گردشگری استان اردبیل امروز به بهره‌برداری رسید که با آدرس ardebilhoteling.com و همچنین از طریق QRکدهای اطلاع رسانی شده قابل دسترسی است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121800948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha