بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان اردبیل

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل از بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان توسط کارشناسان معاونت گردشگری در آستانه تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یحیی نجارقابل امروز ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲ گفت: در راستای نظارت بر عملکرد دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و باتوجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی، کارشناسان معاونت گردشگری از دفاتر سطح استان بازدید می‌کنند.

معاون گردشگری استان اردبیل افزود: در روزهای اخیر این بازدیدهای نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شهرستان‌های مشگین‌شهر و پارس آباد به عمل آمد و سطح خدمات دفاتر این شهرستان‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

او تاکید کرد: در کنار سایر بازدیدهای نظارتی بازدید از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و نظارت بر فعالیت این دفاتر به ویژه درمورد تمدید پروانه و فعالیت با رعایت قوانین به صورت مستمر از سوی معاونت گردشگری در طول سال انجام می‌شود.

نجارقابل ادامه داد: از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری انتظار می‌رود که در راستای رونق گردشگری استان با همکاری و هم‌افزایی سایر تاسیسات برای برندسازی و معرفی ظرفیت‌های موجود و تقویت تورهای ورودی به استان تلاش کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121901030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha