غار علیصدر برای بازدید گردشگران نوروزی آماده سازی شد

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر گفت: بزرگترین غار آبی قابل قایقرانی برای پذیرایی از گردشگران نوروزی آماده سازی شد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی همدان، کریم ملکی گفت: با تمهیدات درنظر گرفته شده در مجتمع علیصدر و مجتمع عباس‌آباد، آمادگی کامل برای میزبانی از مسافران نوروزی را درتعطیلات پیش رو داریم.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر افزود: با توجه به درپیش روی بودن ماه رمضان و همچنین تعطیلات عید نوروز، تمامی فضاهای گردشگری تحت مدیریت شرکت سیاحتی علیصدر برای حضور مسافران مهیا شده و آماده‌سازی قسمت‌های مختلف مجتمع علیصدر، ویلاهای اقامتی مجتمع عباس آباد، سرویس‌های بهداشتی، پارکینگ‌ها و سایر قسمت‌های مجتمع‌ها به پایان رسیده و منتظر حضور گردشگران هستیم.

او تصریح کرد: تقارن ماه رمضان و عید باستانی نوروز موجب عطرآگین شدن مجموعه‌های گردشگری استان و به ویژه مجتمع‌های علیصدر و عباس‌آباد خواهد شد و تلاش خود را بر میزبانی شایسته از مسافران و نیز روزه‌داران خواهیم کرد.

او افزود: همکاران ما در دفتر خدمات گردشگری شرکت واقع در میدان عاشورا، محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان در ایام نوروز و با شیفت‌های کاری نوروزی پاسخگو و راهنمای مسافران خواهند بود و خدمات مربوط به مجتمع‌های علیصدر و عباس‌آباد را ارائه خواهند داد.

ملکی گفت: در راستای توسعه گردشگری استان، نسبت به معرفی سایر مجموعه‌های گردشگری در سطح استان نیز اقدام کرده و اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122001110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha